The Audience Commodity in a Digital Age

¥7,590
+ 配送料¥1,999

The Audience Commodity in a Digital Age

  • ブランド: Unbranded

The Audience Commodity in a Digital Age

  • ブランド: Unbranded
価格: ¥7,590
販売元:
¥7,590
+ 配送料¥1,999

在庫あり

以下の支払い方法を利用することができます

説明

This edited collection comprises foundational texts and new contributions that revisit the theory of the audience commodity as first articulated by Dallas Smythe. Contributors focus on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication culture society economics and technology a theory that has underpinned critical media studies for more than three decades but has yet to be compiled in a single edited collection. The primary objective is to appraise its relevance in relation to changes in media and communication since the time of Smythe's writing principally addressing the rise of digital online and mobile media. In addition to updating this perspective contributors confront the topic critically in order to test its limits. Contextualizing theories of the audience commodity within an intellectual history they consider their enduring relationship to the field of media/communication studies as well as the important legacy of Dallas Smythe. Language: English
  • ブランド: Unbranded
  • カテゴリー: 社会、政治
  • フォーマット: Paperback
  • 刊行日: 2014/01/28
  • アーティスト:
  • ページ数: 328
  • 言語: English
  • 出版社 / レコード会社: Peter Lang Inc. International Academic Publishers
  • Fruugo ID: 343876721-753184671
  • ISBN: 9781433123597

配送と返品

9日間以内に発送

  • STANDARD: ¥1,999 - 間の配達 月 20 10月 2025–木 23 10月 2025

イギリスより発送。

ご注文の商品は、お客様の仕様に従い、万全の状態で配送されるように最善を尽くしています。しかし、もし注文に抜けがあったり、注文したものと違う商品が届いたり、注文に満足できないその他の理由がある場合は、注文全体やその中のいずれかの商品を返品し、その全額の返金を受けることができます。 全額返金ポリシーを見る