Controversy in Marketing Theory: For Reason Realism Truth and Objectivity: For Reason Realism Truth and Objectivity

¥49,190
+ 配送料¥2,849

Controversy in Marketing Theory: For Reason Realism Truth and Objectivity: For Reason Realism Truth and Objectivity

Controversy in Marketing Theory: For Reason Realism Truth and Objectivity: For Reason Realism Truth and Objectivity

希望小売価格: ¥49,790
価格: ¥49,190
販売元:
¥49,190
+ 配送料¥2,849

在庫はあと1個のみ

以下の支払い方法を利用することができます

説明

This work analyses the major controversies in the philosophy debates raging throughout the field of marketing. Using an historical approach it argues against relativism and for scientific realism as a philosophy for guiding marketing research and theory.
  • Fruugo ID: 347721762-759717582
  • ISBN: 9780765609311

配送と返品

6日間以内に発送

  • STANDARD: ¥2,849 - 間の配達 水 10 12月 2025–火 30 12月 2025

イギリスより発送。

ご注文の商品は、お客様の仕様に従い、万全の状態で配送されるように最善を尽くしています。しかし、もし注文に抜けがあったり、注文したものと違う商品が届いたり、注文に満足できないその他の理由がある場合は、注文全体やその中のいずれかの商品を返品し、その全額の返金を受けることができます。 全額返金ポリシーを見る