Shopper Behavior At The Point Of Purchase Paperback Book

¥8,890
+ 配送料¥1,849

Shopper Behavior At The Point Of Purchase Paperback Book

  • ブランド: Unbranded

Shopper Behavior At The Point Of Purchase Paperback Book

  • ブランド: Unbranded
価格: ¥8,890
販売元:
¥8,890
+ 配送料¥1,849

在庫あり

以下の支払い方法を利用することができます

説明

The book explores two central aspects of shopper behavior at the POP based on an eyetracking fieldexperiment decisionmaking and how it is affected by in and outofstore factors and postdecision choice satisfaction. Results show that retailers have less influence on instore decisionmaking than manufacturers despite controlling the POP.
  • ブランド: Unbranded
  • カテゴリー: ビジネス、ファイナンス、法律
  • フォーマット: Hardback
  • 刊行日: 2016-20-04
  • ページ数: 138
  • 言語: English
  • 出版社 / レコード会社: Peter Lang Group AG
  • Fruugo ID: 322485756-714830444
  • ISBN: 9783631674949

配送と返品

24時間以内に発送

  • STANDARD: ¥1,849 - 間の配達 火 28 10月 2025–月 03 11月 2025

イギリスより発送。

ご注文の商品は、お客様の仕様に従い、万全の状態で配送されるように最善を尽くしています。しかし、もし注文に抜けがあったり、注文したものと違う商品が届いたり、注文に満足できないその他の理由がある場合は、注文全体やその中のいずれかの商品を返品し、その全額の返金を受けることができます。 全額返金ポリシーを見る